Tuesday, September 25, 2012

Tuesday Display Chain.....


HELLO, Tuesday and Misi is asking "how do we get ready for the next season"... http://1890gablehousemusings.blogspot.com/
Looking sooo forward to the Autumn season!  OH MY!  I know for everyone it's our favorite time of year....I can't wait for the first sweatshirt to go on, the warm glow of orange lights everywhere... a pot roast in the crock pot... YUP! that's fall to me....
 In these cooler days, the squirrels are busy preparing... BUT, they drive Knuckles nuts!  So how does Knuckle's prepare... chasing them out.. even if they think they are "out smarting" him by hiding on the tree trunk... This guy was chased back up the tree and Knuckle's paced back and fourth for a hour....LOL

BUT...for me, it's hints of orange, black, golden brown, rust.... everywhere...
 Glow of orange lights at night everywhere... My fave!!!
 Even Hubby gets into the "new" season!  beer anyone?  Got to love that hat! LOL!
 Coverlet back on the bed for fall and winter...
 Then, oh, I can't stop my self... There isn't a fall magazine I can pass up!
 NOR a little road side pumpkin stand filled with pumpkins!  I am not happy until they are everywhere! (of course I try for the ones with the best stems! )

So there you have it... just a quick thought or two on how I am getting ready for this WONDERFUL FALL SEASON!  Now if it could only last longer! OLM

12 comments:

Karen said...

Oh so fun Marie - I love your bed coverlet - it's so Prim looking.
Hubby looks like he's found 'heaven'...lol
Karen

Kimberly said...

Oh, I too love gathering books & mag for those long snowy winters!!!! Coverlet is beautiful!!! Enjoy Your Day! ~All My Best, Kimberly

Robyn ♥ said...

I just love the orange lights For fall! So warm and cozy looking!
The coverlet on your bed is wonderful!! Bet it's nice reading a book under it! :)
Hubby is in his glory huh? Love the hat!
Your fence looks great with the witch hat!
Haven't seen the Simpler Time magazine, will have to check that out!

TheCrankyCrow said...

Great post, Girlfriend....Oh, yeah....love me my black and orange. Fun photo of Mr. OLM.... I'd love have a cold brewski with the Morgans. So fun to have you in the chain.... Smiles & Hugs ~ Robin (PS - Did I really leave my hat on your fence post????) ;o)

Primsue said...

Marie, I love how you are getting ready for fall. The colors are gorgeous.
Fall blessings,
Sue

Mary said...

Love all your fall displays Marie!! We have the same coverlet...is it comfy? I just love my pumpkins you made me...happy fall!!

Orange Sink said...

Hi Marie,
I'm a sucker for those little orange twinkly lights too! It is so fun seeing your displays..... is Hubby a permanent part of the display with his cool hat? LOL! Love the Witch hat on the fence...... and your comfy homespun coverlets!! Your pkg. is on it's way too..... it should look awesome with your decor!!!
Warm hugs and Autumn Blessings!!
Cathy G

Cindi said...

Marie, what cute things you have surrounding you for fall! Thanks for sharing.
Be blessed,
Cindi

Farmhouse prims said...

Hi Marie, I love fall also, the beautiful colors all of the fall craft shows, the pumpkins, apples crisp cool nights. I start thinking of making a pot of soup, pumpkin and apple pie. Yummy! Love all of your pictures. Have a lovely fall. hugs, Lecia

Deppen homestead 1862 said...

Hi, Marie~ Pretty displays~ Pot roast sounds perfect~
Love the Weavers~
enjoy the cool days ~ loving it also~ feels soooo good~
smiles
Teresa

Theresa said...

Love your decorating. Everything looks cozy and warm.

Totally get the squirrel/dog thing. My Boxer ran 1/2 an acre so fast the other day to get a squirrel who just made it up a tree. Poor thing probably had a heart attack!

Allison said...

I love the fence and the lit up tree.....!